Om ett utgånget recept

Snön yr och det är vitt på marken, det är nästan som min barndoms vintrar.

Var lite irriterad för att jag inte kunde få ut en medicin på apoteket igår. Jag trodde jag skulle klara det utan medicinen, men nu tycker jag att jag behöver kasta vatten lite för ofta. Landstinget är klumpigt och tungrott och borde läggas ner tycker jag. Statligt blandat med privat vore nog bättre?

Cyklade till gymet på morgonen. Det är skönt att gå runt och träna och dessutom är det så trevlig personal på Hälsocentret. Ryggen kan förvisso vara lite tåkig ibland. Jag tror de kallas Push-ups/Chin-ups som är lite tjatiga. De  ryggövningara tror jag är viktiga när jag tränar den breda ryggmuskeln.

Min fru ringde och tyckte jag skulle kräva att få receptet faxat.

Satte på Arthur Honeggers tredje symfoni på CD. Den rekommenderas när nerverna behöver läggas på plats.
Allmänt | |
Upp