Missar nya idéer

Namnen är påhittade

Trevligt och uppmuntrande att Megafånen andas sådan optimism om bloggande. Då och då skriver jag i Blogger om mera fritidssysselsättningar, som en resa till Hornborgasjön.

Idag blåste det och regnade när jag cyklade till stationen. Benny var på akuten idag, men de skickade hem honom eftersom de inte såg något fel på honom.

Det är lite snurrigt när lokala databasen har kollapsat och vi får kopiera alla utlån och återlämningar. Jeff Astle kom på eftermiddagen. Han visade mig en artikel om liberala-kommunister. Jag är så dum att jag numer inte kan tänka på något annat än jobbet. Jag har svårt att koncentrera mig på något annat, på något vis känns det som jag missat något i livet. Jeff är bra, alla har vi ju varit nybörjare.

Tränade rygg efter jobbet. Kom hem samtidigt som Kristina.
 

Allmänt | |
Upp