Databasbekymmer

Hamnade direkt lite snett på jobbet. Libris låg nere på förmiddagen och då kunde jag inte katalogisera där. Eftersom gårdagens katalogisering inte gått över i de lokala databaserna så blev jag lite ställd, visste inte vad jag skulle göra?
 
Det är mycket jag inte kan, jag kan inte laga en kraschad databas, jag kan inte heller bygga tågvagnar, det verkar fattas tågvagnar i Sverige. Det finns många arbeten som behövs. Vi behöver kunna samarbeta, Gösta kör buss och Malte sysslar med bilar.
 
Tog och slängde lite kartonger, ryggmärkte böcker och beställde en bok. Sonja var lite ur gängorna och Belina jobbade på annat ställe.
 
Bara Benny verkade vara på bra humör. Visserligen var han också påverkad av Libris, men han kan ju alltid pyssla med Riksdagstrycket. Han fick två paket med Riksdagstryck från bokbindaren och jag såg hur hans ögon riktigt lyste när han fick syn på paketen.

Jag köpte ett ljus till min käraste på alla hjärtans dag.

Allmänt | |
Upp