Konstiga undersökningar

Snömodd och halt. Var hos tandläkaren. Fick i uppgift att använda tandtråd, om en månad ska tanläkaren se så jag skött mig och använt tråden. 

  Funderar över vad de sade på nyheterna om en undersökning att långa människor uppfattas som mer skärpta, rena mobbningen.  Kan de inte hitta på något bättre att undersöka, jag känner många intelligenta korta.  Mark Seymour och Woody Allen är korta.
  På jobbet satt jag mest och katalogiserade uppsatser.

Nu vill min fru att jag skall se på Antikrundan.
Allmänt | |
#1 - - gusten:

Är Benny kort? Jag tycker det funkar bra med korta människor - bara dom inte blir så där påstridiga utan tar det lugnt.

#2 - - Brevet:

Jo det funkar bra med korta. Benny är storvuxen, fast han ont överallt tills han får syn på Belinda, då blir han frisk direk!

Upp