Ljuva melodier med Archie Shepp

Cyklade med pannlampan på isiga vägar till stationen. Tåget både sent och fullt på morgonen.

På morgonen hade vi möte med en förstebibliotekarie från universitetsbiblioteket. Jag skrev minnesanteckningar, skickade det sedan som bifogad fil till  min fru. För detaljerat tyckte hon, inte skriva varje ord som sägs i minnesanteckningar. Lite nedslående kanske eftersom jag kämpade med att få med allt. Men hon har ju rätt.

Jag kan sällan gå förbi låneexpeditionen innan någon fångar upp mig. Nu var det en forskare som ville ha en Lokaliseringsutredning från jag tror det var rättsmedicinalverket. Jag ringde och ringde och sökte efter bilagan till rapporten. Jag tror läraren fick vad han ville ha tillslut.

Skönt med vänner och roligt att Megafånen är tillbaka. Trevligt med OS också. Bra med en fru som håller mig informerad om allt det senaste om MS-forskningen. Min medicin Copaxone är bäst för mig tror jag. Nu ska jag gå och lyssna på Archie Shepp & Horace Parlan och skivan Goin' Home.
Allmänt | |
Upp