Såg Da Vinci koden

Det var ganska trögt eller lojt på något vis på jobbet i går. Rensade i bokhyllor, skickade iväg en rapport om konferensen i Malmö. En mycket vacker före detta kollega kom på besök på eftermiddagen, så vi pratade mycket om hur hon hade det nu. Hon är lite lik Ingrid Bergman. Studenterna sitter mest och skriver uppsatser nu och lämnar tillbaka böcker de lånat.

Benny håller mest på med att katalogisera uppsatser i Statskunskap nu. Han kunde inte förstå att vi var att vi hade ledigt både torsdag och fredag.
  "Men vi jobbar väl åtminstone fredag?", Säger Benny precis när jag säger hej då och önskar trevlig helg.
  "Nej, vi är lediga."
  "Det var ju synd, jag har sagt till studenterna att vi har öppet. Jag tänkte bli färdig med uppsatserna också."

Efter jobbet gick Kristina och jag och såg Da Vinci koden. Tyckte den var ganska underhållande. Speciellt munken Silas var bra gjord. Den har inte fått så bra betyg i tidningarna, men jag tycker den var underhållande.
Allmänt | |
#1 - - leoni:

ja har funderat på att se da vinci koden, men om man har läst boken säger alla att filmen kommer va en besvikelsen , nått du håller med om?

#2 - - Brevet:

Visst är boken bättre och mer innehållsrik. Samtidigt om du tycker om boken kanske det är värt att se den? Jag kan förstå att många som har läst boken blir besvikna. Jag tyckte den var ganska underhållande. Jag hör till dem som streckläste sluta läsa boken.

#3 - - leoni:

okej, kanske är en känslig fråga , men hur dog din mamma? ja de är fruktansvärt, har bara gått 2 dar tror inte riktig ja fattar de än

#4 - - LEONI:

okej, även hur gammal man än är, så är det fruktansvärt att förlora en förälder, när någon är sjuk så är det mer "redo" när den personen dör än när någon bara dör helt utan varning liksom..

Upp