Alla dessa frågor

Bara en massa frågor. Telefonen ringer i ett. Försöker katalogisera. Sonja sjuk idag bara jag och unge hygglige Jeff Astle (namnet är fingerat) sköter biblioteket. Boris (namnet är fingerat) är här och tittar i tidningar. USB-minnet går inte att öppna, hotmail går inte att öppna Var står Justitieombudsmännens ämbetsberättelse? Har bara senaste årgången, var finns de andra? Hänvisar till ekonomiska Katalogiserar Magic Science and religion. Just nu känns biblioteket som ett korthus som närsom helst kan rasa.Glödlampan fungerar inte på toa.
-Hej, Jeff här, hur får man ett nytt fält i Voyager?
Jag tuggar på en ostmacka samtidigt som jag katalogiserar, då blir jag avbruten av unge kollogan Jeff.
-Tryck på F1, sa jag.
-Men då blev det något konstigt...
-Ah fan, glömde bort det är F3 bakåt och F4 framåt i Librisklienten.
-Bra nu gick jag upp ett 710-fält, sa kollegan Jeff.

Rättshaveristen är på plats och klagar på regeringen. Det är som det är försöka "gilla läget."
Allmänt | |
Upp