Om bloggande

Klart men kallt väder. På Göteborgs station kom en smal flicka haltandes med krycka. Tänkte om hon hade MS. På tåget kom jag mitt emot två herrar som alltid pendlar och läser Gp och pratar. De tittade upp på mig när jag satte mig, men jag vågade inte hälsa. På Drottningtorget delade de ut Göteborg City och Metro. Två mörkhyade unga män är tillbaka som delar ut tidningen Göteborg city i expressfart. Läste Processen av Kafka på tåget minns inte för vilken gång i ordningen. Jag undrar om inte olika personer i boken är olika karaktärsdrag hos Kafka själv. Vid morgonfikat så diskuterade vi valdebattprogrammen från i går.

  Läste aftonbladet i går om bloggande. Jag tycker det är okej att höra från folk ute i landet. Det finns ju som ett smörgåsbord av olika kategorier av bloggar. Bloggar som uppfyller alla smaker.
Allmänt | |
Upp