På spårvagnshållplatsen

Mycket problem med 852 fältet och att jag skrivit in fel för serier och delar som sätter en propp i de lokala databaserna. Läste om hur koderna skulle användas. Kände mig helt misslyckad.

Får mycket stöd av min chef Sonja som gör allt för att lugna mina nerver. Hon är snäll och förstående.

I går, när jag stod och väntade på spårvagnen kom rätt var det var en grabb springande från spårvagnen på mitt emot. Han hade en blå kartong i famnen. Bakom honom kom en annan kille i 17-års åldern jagande efter honom och kastade sig på magen efter hans ben men missade benen. "Stoppa honom" skrek grabben som jagade pojken med den blå kartongen. Snabbt som två illrar försvann de in på Bellmansgatan.

Vid taxifållan på stationen lade sig en vitklädd herre att sova.
Allmänt | |
Upp