Inga mer tabeller eller kusböcker

Nu har jag i ett par veckor räknat ihop uppsatser i tabeller. Men nu rätt vad det är skall jag sluta med det och nöja mig med det medeltalet jag fått fram på de 650 jag gjort. Jag tycker det skulle sett snyggt ut om jag löpt linan ut och räknat ut medeltalet på alla.


Anteckningar om antalet sidor i uppsatser

Otaliga gånger har jag sagt till att vi inte har några kursböcker längre.


Rättshaveristen var tillbaka idag. I sommar har hon suttit och skrivit på pedagogen i stället. Jag lade märke till att elever och en forskare hälsade på henne nu. Själv märkte hon förstås ingenting. Hon var fullt upptagen med att rota igenom våra återvinningskartonger för att se om hon kunde hitta några intressanta uppsatser.

Bibliotek | |
#1 - - ERICA:

fin blogg :)

#2 - - kp:

Tack.

Upp