En promenad i solen

Sov till halv åtta. Åkte in till göteborg och gick till gymmet. Eva stämplade mitt kort så jag får träna i januari i
Alingsås. Inne på gymmet var det inte så mycket folk, bara gråhåriga äldre och en äldre mörkhårig man i ljus tröja. rätt var det var kom det en skock unga tjejer som alla gick in till spinningen. Jag kunde i lugn och ro träna bänkpress och i smithmaskinen.

Därefeter gick jag till Sun Wall och åt stekta kycklingbitar med cachewnötter. Nu när jag ser kineser så tänker jag på alla kineser som gick under när Mao styrde. Hade de levt för 50 år sedan hade de kunnat vara kanonmat i Kina... Tycker om Sun Wall, det är mycket folk och rörelse.
-Kommer barnet snart? En kvinna frågar en man som betalar.
-Ja om en månad... Hoppas jag kan vara med då för jag skall till Las Vegas?
-Var du inte med förra gången?
-Nej, då var jag i Grekland.
Killen är välklädd och i 30-årsåldern.
Jag ringde Ingemar sedan och frågade om vi skulle ses? Han hade emellertid inte lust att åka till Orust idag och visa den nya villan. Hans fru är höggravid.

Nu skall jag gå och lyssna på Arvo Pärt och läsa om Kina.
Allmänt | |
Upp