Som Mekano

Såphalt när jag cyklade till stationen.

Sonja var här på morgonen och hon såg pigg ut. Ringde Simon Kirke (namnet är fingerat) och fick hjälp med inloggningen till ftp-servern så jag kunde rätta till felaktigheterna. Garth Hudson (namnet är fingerat) var här och även Poly Styrene (Rättshaveristen) och Solstrålen. Fick god hjälp av Simon Kirke så dagen börjar bra.

Var i informationen på eftermiddagen.

Det var många uppdateringar av kort.

Kunde inte hålla mig från att katalogisera några Samhällsvetenskapsuppsatser, även om allt ska slängas. Det är ungefär som skruva mekano som skruvas isär efter att det är gjort. Såsmåningom. Uppsatserna jag katalogiserade handlade om terrorism och förorter.

En tekniker kom och rättade till klienten i lånedisken.
Kämpar mig som en seg snigel till gymmet.

Allmänt | |
Upp