Konsten att leva i nuet

En relativt lugn dag, har hela tiden tänkt på att leva i nuet och inte grubbla över måndagen. Cyklat och handlat lite, lyssnat på John Lee Hooker och Gustaf Mahler. I och med att jag blir äldre vill jag ha mer rogivande musik. Jag gick med i Facebook, men jag tror inte jag kommer att hålla på så mycket med den. Men det finns ju många möjligheter till kontakter. Läste Göstas blogg som han alltid har uppdaterad.
  Tränade lite bröstövningar på det nya gymmet . Pyramiden är nog trevligare, men det är ett stort gym med gott om plats. Det var ett par plusgrader så vi passade på att sätta upp belysning på balkongen.

  I går såg jag thrillern "Don´t say a word" med Michael Douglas i huvudrollen. Den var riktigt spännande. Nathan Conrads Michael Douglas) dotter kidnappas sedan följer en rafflande jakt på dottern och hennes kidnappare.
Fritid | |
#1 - - Stig Herlmer:

Såg "300" häromdagen, en film om Sparta där alla
- med undantag för några onda typer - var muskelknuttar.
Den var bra och spännande, fast aningen märklig i sin människosyn - man anade ett visst övermänniskoideal där i bakgrunden.

Upp