Klipper med trädgårdssax i stället för frisörsax

Håller för fullt på med att flytta ut 3000 gamla böcker ur slutna magasinet till öppna magasinet så att alla kan se dem. Det tar sin tid att köra en bokvagn fram och tillbaka.  Några studenter är lite irriterade för allt inte fungerar med våra gamla datorer. Vissa moment är låst för administratör och vi har ingen administratör längre. Får försöka lappa ihop datorerna så gott vi kan.


Så plötsligt dyker Born Rebel upp, men han är sig inte lik. Han har inget skägg längre... jag är chockad hela hans skägg, stort som en berberisbuske är borta.

-Vilken frisör går du till? Frågar jag

-Nej jag går inte till frisör jag använder trädgårdssaxen, sa Born Rebel.

-Men det var ju bara ... öh två år sedan du klippte dig sist?

-Nej det var ett år sedan.

-Du har snabb skäggväxt?

-Ja, jag vet inte vad det beror på... kanske för att jag dricker mycket tabasco.
Bibliotek | |
Upp