Jetlag

Första dagen efter resan. Hade nog jetlag för jag somnade nästan på ett möte på morgonen. Jag hade disken idag, det vill säga jag skötte diskmaskinerna på jobbet. Det gäller att alltid ha en maskin ledig för att ställa in tallrikar och koppar i.

Pratade mycket om New York med arbetskamraterna i magasinet. Affären som 21:th century som jag missade låg precis vid Ground Zero.

  Vi hade fredagsfikat i magasinet idag på torsdag i stället. Vår arbetsledare I. delade ut julklappar. Det var en ganska okej dag. På förmiddagen hämtade jag beställningar från rörposten på plan 6-9 och på eftermiddagen på plan 1-6. Jag gör så gott jag kan i alla fall? Åren går och jag är såpass gammal att jag väl inte borde bekymra mig om vad människor tycker om mig.

Efter jobbet gick jag till gymmet för att försöka piggna till lite efter den långa flygresan. Det hjälpte faktiskt att lyfta snebänk och hantelpress. Gym är en trevlig hobby även för en klen typ som jag.
 
Arbete | |
Upp