Badar och pratar om komedier

Lugna semesterdagar. Innan frukost idag gick Kristina och jag och tog ett morgondopp. Igår innan Gösta reste pratade vi om humor och komedier. Vi tyckte ju att de tidiga Mel Brooksfilmerna var bra och Bröderna Marx. Men så kom jag på en ny komiker som jag tycker är riktigt rolig och det är Borat . Efter att ha sett lite Borat i Youtube sa vi att vi ska se en film med Borat snart om de har någon i affären Bonbon.

Något som är trevligt på semestern är annars att gå till gymmet. Hade ett pass på en och en halvtimme igår. Borde nog förklara för en bjässe varför jag hälsar. Han ser lite förvånad ut varje gång jag hälsar. Råkar bara ha sett honom på det gamla gymmet Hälsostudion. Men jag vet inte, jag spelar inte i samma division som honom. Jag är bara en spenslig motionär. Såg honom lägga på alla de tyngsta vikterna på benpressen och därtill en stor man på Hälsostudion. Det är nog bäst att hålla sig för sig själv.
Semesterliv | |
Upp