Harmoni

En lugn dag. Fortsatte göra skyltar om vilka böcker som ska vara kvar och vilka som ska slängas. En student som varit här nästan varje dag kom och berättade att han var klar för terminen.
-Till hösten ska jag göra praktik på ett hem för hemlösa. Det ska bli skönt eftersom jag är lite studietrött.
Önskade honom trevlig sommar innan han gav sig ut i sommarvärmen.

Igår tog en student ett par fina böcker som stått här länge. Det var två böcker på franska om världsutställningen 1905.

De flesta studenter som kommer in skriver ut sina uppsatser eller bara papers.

Ganska ödsligt här. Ett surret från de gamla datorerna och knattret när Rättshaveristen skriver sina brev. Hon hade varit hos hårfrisörskan idag och såg riktigt prydlig ut.

Åt någon knepig skaldjursröra som jag köpt på Ica till lunch.
Arbete | |
#1 - - Anonym:

Hej,

Ja, synd fåglarna tystnar om några veckor, men det kommer annat positivt i stället hoppas jag.

Roligt att du gillar låtar jag har i min blogg.

Har skrivit inlägg i din blogg men de har ej "fastnat"

Solhälsning

Upp