Ljust på gymmet

Kan se på himlen och på Gerdskens vågor att det är oväder på gång. Var ute och slängde skräp och då fick jag möjlighet att studera krusningarna på vattnet och den mörka himlen.

Efter jobbet åkte jag hem och gick direkt till gymmet för att få det avklarat. Det var inte så mycket folk där så det gick ganska bra att träna axlar, rygg, triceps och sist undersidan på låret. Sportlife är okej även om det ofta är trångt.

På jobbet gallrade jag mest. Var på gamla Hagabiblioteket. Skönt att ha något att göra där. Jag tog bort poster från rapporter som fanns i Libris och lokala databasen. Nu när vi inte har utlån ligger posterna bara där och skvalpar och är helt missvisande. En utbytesstudent kom och tog ihand och tackade, jag vet inte för vad riktigt. 

Nu ska jag göra middag så det är färdigt när Kristina, kvinnan i mitt liv, kommer.
Bibliotek | |
Upp