Tvingade mig till gymmet

En vanlig arbetsdag. Under ägnade jag bara åt att ta bort poster i databaserna Gunda och Libris. Lunch åt jag i Saluhallen, stekt makrill var dagens rätt i Kåges Hörna. Därefter tog jag spårvagnen upp till Campus Linné. Där var ett möte om hur den första tiden varit där.

När jag skulle hem stod jag länge och väntade på spårvagnen vid Seminariegatan. Den unge mannen mitt emot hade som vanligt nerdragna persienner. Ibland lyser det en lampa därinne. På lokaltåget träffade jag min syster, hon var på väg hem från jobbet. Hemma vände jag direkt och cyklade till gymmet. Jag är lite trött på det men det måste göras för att jag ska uppehålla min hälsa.

Nu ska jag gå och lyssna på J.J. Cale, två skivor som jag beställt från CDon låg och väntade i brevlådan när jag kom hem.
Musik | |
#1 - - Sweet 16´s blogg:

Tycker du om Gossip girl? :) Ha en fin kväll!

#2 - - Linda:

Det ska vara roligt att gå till gymet. Men bra att tog dig iväf iaf ;)

Upp