Morgon i vitsippsbacken

Trodde klockan var nio så jag gick upp och började göra mig i ordning. När jag tittade på klockan var den bara halv sju. Måste ha drömt något konstigt som fick mig att ta så fel. Under frukosten sa jag till Kristina att jag ville se en vitsippebacke i år. Hade i och för sig sett från tågfönstret, men jag hade inte sett någon på nära håll. Spelade lite Vivaldi till när vi åt frukost.

image223
Vitsippor vid Gerdsken

image220
Promenad blandvitsippor

Fritid | |
#1 - - Gösta Lindborg:

Det passar väldigt bra att titta på dina bilder och lyssna till Vivaldi samtidigt.
Björkstammen mycket vacker.
Nu ska jag gå och lyssna på Mona Sahlin.

#2 - - Gösta Lindborg:

Vart tog du vägen?
På den andra bilden ser du ut som en president som just har talat till sitt folk och sedan återvänder in i Vita huset.

#3 - - Klas:

Jag tyckte jag såg lite bleksiktig ut på den bilden.

Upp