En hippie på gymmet

Läsa lite och se hur jag bäst köper biljetter till teatrar i New York. Ringde Gösta efter frukosten. Han var lite stressad för han kanske skulle gå på kafé i Haga, eller om han skulle gå och simma i stället. Efter lunch gick jag till gymmet. Det var en skäggig man där som jag inte sett förut. Han såg ut som han var en proggmusiker från 70-talet, som någon från  Kebnekajse . Han svingade lätt upp 85 kilo. På hans tröja stod det "New South Wales Fire". Kanske han varit brandman i Australien? Eller roadie? Hälsade på en ung man som brukar pressa upp en massa kilo med pressen.
   Hemma drack jag kaffe och åt en äpplemuffins som jag köpt på Ica på morgonen. Nu ska jag läsa igen.
Gym på båten
Tränar på Jewel of the seas läckra gym

Gymmet | |
#1 - - Gösta lindborg:

Duktigt! Bättre än att ligga på soldäck.

#2 - - Klas:

Ha-Ha-Ha-, visst är det det, mycket trevligare. Ett helt underbart gym med utsikt över Karibiska sjön.

#3 - - Anonym:

En hippie som går på gym? The Times They Are A'Changin', indeed...Såg förresten att nån lallare släppt en singel med namnet Working On A Dream - låter lite proggigt så där.

#4 - - Anonym:

En hippie som går på gym? The Times They Are A'Changin', indeed...Såg förresten att nån lallare släppt en singel med namnet Working On A Dream - låter lite proggigt så där.

Upp