Födelsedagsfesten

Igår var vi på faster Kerstins födelsedagskalas . Det var riktigt roligt och min faster var pigg. Min syster, svåger, Kerstins kusin, katten Malin och Kristina och jag var där. Hon fick en flaska champagne, vin och choklad. Det blev riktigt trevligt när vi pratade om hur finanskrisen skulle lösas. Sedan tog katten Malin över och ville festa också.
Kerstin serverar tårta
Kerstin serverar med kesogarnityr

Katten Malin äter tårta
Katten Malin äter upp resterna av min tårta

Katten äter tårta
Malin går från tallrik till tallrik

Malin äter tårta med Keso

Ätit upp allt som stod på bordet
Malin har ätit upp allt på en tallrik.



När vi kom hem hade jag missat nästan hela fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal. I tidningarna kunde jag läsa att Majstorovic var bra i försvaret, Daniel Andersson var mycket bra som slitvarg på mittfältet och Zlatan lysande på topp och Johan Elmander var nära att göra mål.
Fritid | |
#1 - - Anonym:

Vilken fin tröja som Kerstin har.

Är det du som törs smeka det lilla vilddjuret?

Upp