Besökte föräldrarnas grav

Nej jag vill verkligen inte vara "gladterrorist" som Gösta skrev i en kommentar igår. Men jag menar att du kan väl göra det bästa av situationen? Jag har fått lite inspiration från bloggen Positive News

Pratade med Gösta på morgonen. Han har semester och kopplar mest av, men jag såg att han pysslat med sin blogg.
  Själv håller jag på och scannar så Kristina blir tokig. Men hon går mest och lyssnar på ljudböcker.

Vi åkte i alla fall och lade blommor på mina föräldrars grav. Pappa dog 2001 och mamma 2002. Tänker tillbaka på alla trevliga minnen.
   På eftermiddagen satt jag mest och scannade bilder från Italien när jag tågluffade där 1985. Det gäller att ta chansen, nu är det svårare för mig att tågluffa. Jag tycker nog bilderna från den tiden är lite tråkigare än de jag tagit den senaste tiden. Jag fotograferade inte på människor utan bara konstverk.

rom
Jag tror den här statyn finns i Vatikanen i Italien. Bilden tagen från 1985. Har tyvärr upptäckt att en del av alla de tusen bilder jag scannat har försvunnit helt enkelt för det inte ryms så många bilder i en folder.
Resor | |
#1 - - Gösta lindborg:

Har själv varit i Rom- känner igen mig på statyerna.

Din pappa var verkligen en fín person- jag minns honom med glädje.

Upp