Konsten att ta vara på ögonblicket

Nu ska jag inte vara så dyster. Min blogg ska ju ha en prägel av att vara positiv och andas optimism. Ett råd är att försöka ta vara på varje ögonblick för vad det är värt. Inte grubbla över något du inte kan göra något åt. Ta vara på situationen. På gymmet hälsade jag på en man som är ofta på gymmet men det var första gången jag hälsade på honom. Hos Göteborgsfiskarna köpte jag 250 gram räkor. Det hade jag inte en tanke på när jag vaknade vid sextiden i morse. Kristina tillbringade en evig tid och provade skor på affären Eriks skor. Då gick jag och köpte en Samuel Adams öl och räkor och sej hos Göteborgsfiskarna och det var ett beslut jag inte ångrar.
kambodja
Bara leende buddhas vid Bayontemplet vid Angkor Thomi Kambodja.

resa
Hittar en skiva med Fridens Kilovatt och Rivaler på Herrljunga loppmarknad

Min favoritkomiker Tommy Cooper trollar
Fritid | |
#1 - - Gösta lindborg:

Har du inte hört talas "gladterroristerna"- nej man ska vara glad och positiv med mycket färger som det är på dina fotografier.

#2 - - Gösta lindborg:

Har du inte hört talas om "gladterrorister"?

Nej, skämt åsido- man ska vara glad och positiv med många färger som på dina fotografier.

Upp