Blöt som en våt katt

Regnet öser ner över Alingsås. Cyklade iväg till gymmet på morgonen. Det är bara jag som då och då har handuk på bänken där jag tränar. Jag lärde mig en gång för flera år sedan att det var hygieniskt att använda handuk. En annan sak jag lärde mig var att den ofta tjatiga gymmusiken sällan är till för att du inte ska höra andetagen när du tränar. Det är sällan någon musik jag gillar men det blir kanske mer effektfullt att träna.

  Sedan cyklade jag vidare till Ica och handlade och då hade det börjat spöregna. Men det gör inget, hemma har jag så mycket att läsa och scanna. Har inte tid med sommarprogram eller TV.

dromedarbataljon
Kristina inspekterar en dromedarbataljon i New Dehli (Bilden scannad idag från en resa till Indien 1999)
Semesterliv | |
#1 - - KB:

Låter härligt att ha böcker att läsa, nu läst ut alla på lager...funderar på nästa.. Elisabet Nemerts nya är jag nyfiken på..."Ödets Hav" tror jag den heter.

Upp