Skulle ringa Orust men kom till Thailand

grenen
Vadar på Grenen i Skagen 2008. I år kom vi inte dit.

Lommade omkring på morgonen. Solen skiner. Var på gymmet på morgonen men det var inte många där. Ingem jag kände. Det var en kraftig satt kille jag hälsade på, som är där varje dag. Skulle träna balans som sista övning. Gick ner till stretching rummet. Det var bara en tjej där som tränade. Kände det som jag inte hade där att göra, men jag letade bara efter en balansövningsskiva som försvunnit. Gick hem i stället.

På eftermiddagen ringde jag till min kompis I. för att höra om vi skulle kunna besöka Orust i morgon?
-Hej, I., är du hemma?
-Nej jag är i Thailand. Vi sitter hela familjen och äter middag på en restaurang i Pattaya, sa I.
-Vi tänkte vi skulle hälsa på på Orust i morgon? sa jag.
-Nej det är ingen idé, men vi kommer på ditt 50-årskalas. Vi kan inte prata så mycket för det kostar jättemycket.
Semesterliv | |
#1 - - Anonym:

Vackert brusande hav- lika bra som Thailand.

Upp