Minnen från Beckomberga

På morgonen handlade jag för veckan. Eller snarare var det Kristina som bad mig handla ingridienser för att göra köttbullar. Det är en mulen men vacker dag. Såg faktiskt en tjock man som badade i Gerdsken. Det är nollgradigt, men han tog det så lugnt så han verkade njuta av att vara nästan naken i kylan. lyssnade på Dan Browns " Den förlorade symbolen" under tiden som jag gick.
   På eftermiddagen har jag scannat gamla bilder från Beckomberga. Har hittat en gammal vän från tiden jag arbetade på Beckomberga. Nu har han barn, eget företag och lagt till med sin riktiga blonda hårfärg. Facebook är ganska spännande.  Ringde Facebookskribenten och bloggaren Gösta på morgonen. Han höll på att tvätta som han alltid gör på söndagsförmiddagen.
hus 3b
Jag tror inte det här gamla huset där jag bodde finns kvar.

hus 3b
Beckombergaparken 1992


Minnen | |
Upp