Trotjänaren (1) pensioneras

Sov dåligt. Tänkte på min gymkompis som blivit bestulen på gymmet. Det var många som samlades runt hans skåp när stölden avslöjades. Det där gänget som såg skumma ut var emellertid borta.


Skickade rörpostsbeställningar på morgonen. Det var riktigt många så jag rullade vagnen fram och tillbaka hela tiden.
   På eftermiddagen hade jag hämtning på plan ett till nio. Det var mycket flängande hit och dit.
Mörkret föll tidigt idag. Tänker alltid på Kristina. Jag jag minns att jag hittade ett tal som min pappa skulle läsa på mammas födelsedag. Tyvärr han han aldrig läsa talet utan han hann dö. "Jag gör ingenting utan Nita (dvs min mamma)" skrev han.

På kvällen var det middag för Thomas, eller han jag kallat för Trotjänaren (1). Thomas var elegant klädd med slips. Han var ett stort leende hela han under middagen på Familjen.

I mörkret på vägen hem träffade jag min gymkompis Muhammed IV. Han ´hade varit på karate, han är karatelärare också.
Arbete | |
Upp