Hälsa mer

Det var ett par minusgrader och is på pölarna igen. Såg Lill Lindfors på perrongen i Göteborg. Hon såg snäll ut.

På jobbet var det brandlarm, men det struntade jag i. Det visade sig att det var brandövning. Ska förresten inte åka hiss om det brinner.

Försöker nämna namnet på jag tilltalar trill eller om i mesta möjliga mån.
 Min gamle vän Joakim från Ekonomiska institutionen kom på besök för att gå på ett möte på morgonen,
-Vet du var lilla salen finns? frågade han.
-Nej jag är inte säker på det, men Martin  vet säkert var salen finns?

Till fikat var det jag som bjöd på kaffe.
-Åh herregud, nu kommer han, sa nestorn Bengt. när jag gick bakom och fyllde på kaffe. Vet var nog lite skämtsamt eftersom kaffekannan åkte i golvet förra fredagen.

Skönt att det var ljust och vårlikt när jag åkte hem. Och det var fortfarande ljust när jag cyklade till Ica och handlade yoghurt.

Till sist Victoria och Daniel! Jag tror det blir ett fint par.
Arbete | |
Upp