Vår i luften

Kände mig lite orolig på förmiddagen. Kanske för att vi gå och se La Boheme? Sedan funkade det inget bra att skanna. Försökte skanna negativ, men de blev korniga och vissa kom inte med alls. Hur ska jag veta vilka som inte kom med när det är så svårt att se vad det är på färgnegativen? Men det var ju ett första försök med bilderna från Indien 1998. Roligt att Kristina följde med då.

Blev i alla fall på bättre humör efter att ha tvättat bilen och tagit en runda på gymmet. Lyssnade lite på Triffids. Jag har en något äldre kompis som gillar Cream och en yngre som gillar Metallica. Själv flyter jag gärna bort i Triffids vackra melodier. Synd att sångaren Dave McComb dog i en motorcykelolycka. Synd att jag inte gick och såg dem när de var i Göteborg.



Triffids - Wide Open Road
Fritid | |
Upp