Såg filmen Brüno

I går var jag i Göteborg och såg filmen Brüno. Den var underhållande och anstötlig, men vad annat kan jag vänta mig när Sacha Baron Cohen gör en ny film. Om den inte skulle vara chockerande skulle det inte vara Sacha Baron Cohen och när du ser en film av honom så måste du veta vad du ger dig in på. Det var inte många minuter du hade tråkigt under filmen i alla fall. Det var bara sju personer i salongen, men den måste ju ha gått bra för det är flera föreställningar på två biografer.

  Sedan gick Gösta och jag till restaurang  Piccasso och åt middag. En trevlig restaurang men jag gjorde missen att ha skinka och soltorkade tomater till pastasåsen. Men det är alltid roligt att träffa en gammal kompis.

Idag hade jag ett härligt gympass på morgonen. Det var inte så mycket folk på Sportlife. Jag kände igen dem, de brukar träna, men det var inga jag kände.

Läser, lyssnar på Stranglers och Charles Mingus .
Film | |
#1 - - Anonym:

Trevlig personal på restaurangen vid Bergakungens sal och god bakpotatis- men filmen Bruno kunde fastna i halsen.

#2 - - Klas:

Håller med. Inte lätt med komedier, men tycker nog det var roligare på Peter Sellers och Mel Brooks rid. Men Woody Allen har en bra film som går nu.

Upp