Från mitt besök till Angkor Wat

På morgonen cyklade jag och köpte fisk. Försökte hälsa på tre personer men de verkade inte se mig? Två grannar och en pendlare. Men det är bara att bita ihop och gå vidare. Det var ju inget brottsligt att hälsa. Blev på bättre humör när jag köpte fisk, en makrill filé och lite torsk. Hon var glad och pigg.
  När jag kom hem satte jag mig att skanna bilder igen. Jag kan inte låta bli att gå igenom de gamla bilderna från resor.

Några bilder från det bereömda templet Angkor Wat i Kambodja från 1300-talet.

Angkor Wat
Ett foto taget tidigt en morgon på templet Angkor Wat.

angkor wat
buddhistmunkar på väg till templet.

Los Angeles
Angkor Wat var det första stora templet jag kom till. Fick ibland känslan av att folk och djur levde till vardags bland templen.

angkor wat
Bild på hela Angkor Wat taget från Treklens resekatalog på Internet.

Jorden runt | |
Upp