Kaffe i det gröna

På morgonen gick jag och handlade på Ica. Det är lite som ett nöjesfält för folk som bor i trakten. Folk sitter utanför och tittar på människor som passerar. Dock var det längesedan jag såg den pensionerade kranföraren som brukade sitta utanför och betrakta folk.
   Mitt liv är långt ifrån fylleri och stökigheter. I förrgår såg jag en intressant film om Mare Kandre. Visste inte att hon sjöng i Global Infaterists. Någonstans har jag punktidskriften Funtime där hon blev intervjuad.
   När jag kom hem från Ica satte jag på skivan Adventure med Television .  Musik jag gillat sedan 70-talet.

I går åkte Kristina, faster Kerstin och jag till min syster och tog en kafferast bland cyrén, blodbok och påskliljor.


På eftermiddagen lyssnade jag på hela "Love You Live" med Rolling Stones och tänkte att Stones var en väldigt bra grupp.
Fritid | |
Upp