Havets läckerheter på Koster

rökeriet sydkoster
Nu som 50-åring tycker jag bäst om att äta god mat. Här står jag på trappan till restaurang Havets läckerheter vid Ekenäs på Sydkoster. Sommaren 2009 åt jag Rödtunga här.

buss
Min kompis Gösta träffade jag när jag körde buss i början av 80-talet. När han fyllde 50 var vi i Skagen. Här är han och en tvilling i Rügen.



Tittar i den utmärkta tidskriften Blogguiden nummer 1 från 2009. Här räknar de upp 10 skäl att blogga:
"1. Det är väldigt roligt och givande.
2. Du träffar massor av nya personer; både läsare och andra bloggare.
3. Du lär dig skriva snabbare och bättre.
4. Skriver du om ett intresse kommer du att lära dig mycket mer om det.
5. Du kan tjäna pengar på det.
6.Kommentarer från läsare är väldigt engagerande och skoj.
7. Du lär dig mycket om Internat, marknadsföring, sökmotorer, och så vidare.
8. Ditt namn eller alias blir känt inom bloggsfären.
9.Du får möjlighet att framföra dina åsikter.
10. Det är kreativt och stimulerande."
(Bloggguiden nr 1 2009 s. 15)




 

Fritid | |
Upp