Hjälp! Någon hade läst min blogg

Klocka´n var halv nio igår och telefonen ringer.
-Svarar du Kristina, det är säkert till dig så här dags? sa jag.
Kristina svarar.
-Klas... Klas det är till dig, bli inte arg om det är en telefonförsäljare.
-Nädå, jag blir aldrig arg.
-Hej jag heter J. Forsberg och jag har läst din blogg, sa en röst i telefonen.
Oj, vad fan har jag nu gjort. Jag är paniskt rädd för att skriva något som kan missuppfattas sedan jag blev fälld i radionämnden för drygt tjugo år sedan när jag gjorde ett program om uteliggare.
-Jag har läst din blogg och du skriver att du gjort en intervju med min pappa. Det skulle vara roligt att höra den intervjun, sa J.F.
-Visst jag har banden iförrådet någonstans. Det är rullband inspelade med en gammal Nagrabandspelare. Jag vet inte hur jag ska kunna konvertera banden till CD.
-Det var många roliga bilder på min bror Kim i bloggen.
Kim åker skidor i Falköping
Min kompis Kim åker skidor i Falköping 1978.

 

Bloggande | |
Upp