Semlan

Snö när jag åkte till jobbet och snö när jag åkte hem och snöflingor som föll när jag gick till gymmet.

Vad jag klantar till det ibland. Om jag kunde ta det lite lugnare på periodika.

hells gate
Här står jag på Hells Gate på Nya Zeeland 1989. Det gick inte så bra att ställa kameran på en sten och försöka fota mig själv.

-Gosse! Tänk positivt och det kan bara bli bättre. Det är lärorikt att göra misstag Tänk på det positiva att din trevlige arbetskamrat Fredrik är tillbaka och han fixade beställningen på plan 2 på biblioteket (Fol.Forts.). Tänk på din gamla arbetskamrat som du träffade precis när du skulle gå sa "du är bra". Tänk på den hygglige gyminstruktören som du träffade på biblioteket när han lagade en kopiator. Tänk på att du ätit en god semla och att du sett halvåtta hos mig med din käresta.

semlan
Smög i mig en semla efter soppan till middag.
Bibliotek | |
Upp