Resan hem

På den sista dagen i Thailand på Bangtao Beach låg jag mest och flöt på vågorna och tittade på Mynahfåglarna som trippade omkring på stranden.
 
  Resan hem var 13 timmar lång, inte var det mycket plats för benen heller. Ett ungt par som satt framför mig började med att fälla bak stolen. Killen var förskräckligt nervös och kunde inte sitta still utan satt och diggade musik från några hörlurar. I Thailand hade han gått upp i ringen och Thaiboxats. När han sträckte på sig såg jag att han hade ett silverarmband.
  Det gällde att försöka sova.
Thailand | |
#1 - - Gösta lindborg:

Välkommem hem!/Gösta

#2 - - Nisse:

Välkommen hem! Jag visste inte att du varit bortrest, och jag skriver förvisso under falskt namn , det kan jag inte förneka, men ändock så är det ärligt menat när jag välkomnar dig och Kristina hem! I år är det förresten 25 år sedan jag flyttade till Linköping för att studera. Det blev mest festande för min del, men det är en annan historia.

#3 - - Klas:

Tjenare "Nisse" jag tror jag vet vem "Nisse" är. En före detta bloggare? 25 år sedan var ju samtidigt som jag pluggade i Linköping och det var en rolig tid.

Upp