Lyssnade på César Franck

Nollgradigt och snö. Lugn förmiddag då jag mest rensade i datorn och läste Dan Browns I cirkelns mitt. Tog en promenad för att köpa lite kläder på Tremark eftersom jag fått ett presentkort dit av min fru. Glömde emellertid presentkortet och då kände jag mig ganska misslyckad. Gick hem och lyssnade lite grand på César Franck på CDnow, symfoni i D minor. Ljuv, vacker och harmonisk musik som jag mår bra av.

Nu är det snart kaffedags. Sedan skall jag skriva och läsa Dan Brown. Dan Brown är ganska bra på att hålla spänningen levande.

Allmänt | |
#1 - - megafånen:

Ja, Dan brown är en utmärkt spänningsförfattare. Läste nyligen hans "Änglar och demoner" på två dar fast jag inte alls hade tid att sitta och läsa så mycket. Ett trick han kör med att han har extrem korta kapitel, alla försedda med cliffhanger.

Upp