Rena rama ljusterapin

På morgonen gick jag till gymmet. Det var riktigt trevligt att pulsa i snön. Rena rama ljusterapin med alla snökristallet.

På gymmet var det mer folk än det brukar vara på lördagar. Det var många nya ansikten syntes där. Det var törhända människor som fått ett gymkort i julklapp? Jag tränade axlar och rygg och det gick riktigt bra.

Jag hade kunnat gå till Ica, men jag tyckte det var enklast att ta cykeln, jag har ju cykelkorg att lägga varor i. Jag såg killar, muskelknuttar, som jag brukar se på gymmet. De hörde till dem jag inte brukar hälsa på, de tycker väl inte det finns någon anledning att hälsa på en främling som jag. Jag har inte sett dem jag kallar för Piff och Puff på länge. Hoppas de inte har tröttnat efter att ha blivit bestulna på gymmet?

vid Gerdken
Idag tog Kristina den här bilden under en promenad runt Gerdsken.

Gerdsken
Gerdsken från Ängabohållet. (foto Kristina)



Semesterliv | |
#1 - - Anonym:

Fantastiskt fint med rimfrost på alla grenar och kvistar. Går det verkligen att cykla i det här vädret?

Upp