Snö vid Korsvägen och en blogg om Kebnekaise

Det är nollgradigt och snön töar bort. Kallt om hönderna, men det är skönt att vara ledig. Har scannat bilder från Kristinas och min resa till Kebnekaise på morgonen. För över en del till min reseblogg som jag kallar Arbete & Fritid.
  Igår på Universeum fanns det också en våning som hette Rymden. Tänker på så fantastiskt det är att det finns liv och vackra skogar på planeten jorden. Det är ungefär halvtid tills solen slocknar och när den slocknar slutar allt liv.
Korsvägen
Kristina tog en bild på mig på Korsvägen i Göteborg nära Universeum. Bakom mig syns Göteborgs Universitetsbibliotek där jag jobbar. Det syns tre våningar uppåt och sedan fem Våningar nedåt.


Hittade en gammal LP med gamla Canned Heat i förrådet. Lyssnade på hela den under tiden som jag scannade.

Semesterliv | |
Upp