Härligt regnig långfredag

Ösregn idag. Började med att göra frukost. Min fru är lite förkyld så jag försökte göra så mycket som möjligt av det. Lyssnade på ett debattprogram under tiden som vi åt frukost. Yoghurt, grapefruit, kaffe och ägg. Sedan har jag har jag försökt deklarera på förmiddagen. Lite trassligt eftersom jag betalt av studielånet och fått leta igenom alla besparingar jag hade.

Sedan gjorde jag lite roligare saker när jag lade till en ny header på en blogg.

Lyssnade lite på bandet Earth på All music. Ganska härlig musik, men i min ålder vill jag mer lyssna på musik som känns bra för själen. Lyssnade istället på an cellokonsert med Joseph Haydn.
Bloggande | |
#1 - - Gina:

Tack din fina kommentar =)

Ha en fortsatt trevlig dag!

#2 - - Gina:

Sv: visst är tröja snygg, men inget att rekommendera att ha på sig om man inte kommer från England då alla turkar tror att du kommer därifrån =) Kan bli lite jobbigt att förklara varje ggn!



Kan varmt rekommendera Turkiet. Vi stortrivs där =)

Underbart vatten, varmt och skönt och god mat =)

Ha en bra dag!

Upp