Uppsatser i socialt arbete

Halkade till stationen klockan sex på morgonen. Tåget var tjugo minuter sent, men jag hann till morgonmötet klockan åtta.  Hade besök av en förstebibliotekarie från centralbiblioteket. Den mesta tiden gick åt till att svara på alla Bennys frågor.

Vid nio satte jag mig att katalogisera magasinsböcker igen. Efter några minuter kom en sekreterare från institutionen med ett femtiotal uppsatser att katalogisera från Socialt arbete. Roligt men jag tycker inte om att ha bordet överfullt med andra böcker som behöver katalogiseras. Efter lunch var jag i informationen och lånedisken. Det är många frågor om lagar från journaliststudenter just nu.  Jag blir förbaskat osäker när jag skall svara på hur du bäst hittar ändringar i lagar

Tränade efter jobbet. Körde mitt ryggprogam ganska snabbt. Jag hälsade på en man jag kände igen. Jag är emellertid så ovan att ta bladet från munnen så det belev ett lite för högt "hallå"...
Hagabiblioteket | |
Upp