Morgonutflykt till Bälinge

Det måste ju vara något speciellt med ABBA eftersom så många gillar dem. 1977 skulle jag vara udda tänkte jag så jag lyssnade på Cockney Rebel. Men jag hade inte mycket för att försöka vara udda jag blev bara ensam i världsmetropolen Falköping. Men jag minns när jag precis fått körkort och körde till den stora staden Skövde.

På morgonen idag tog jag bilen till Bälinge sopåtervinningsstation så jag blev av med en del saker jag haft i förrådet. Lika bra att jag gör sådana här saker när jag har semester. Förresten har jag ångest för jag har semester. Jag hörde på TV om gamlingar som har svårt att få jobb. Men Joe Biden är ingen ungdom men han har erfarenhet. 
  Efter Bälinge körde jag direkt till gymmet. Det var en bra träning. Det var inte många där och jag hälsade på två personer. När jag kom hem lyssnade jag på Captain Beefheart. Lika bra att lyssna på något som jag står ut med.
 
En utjänt gammak dator.
Fritid, Gymmet, MS, Musik | |
Upp