Planerar att resa till Kreta

Ensam hemma och tittar på resan som vi ska flyga till Kreta. Det är första gången jag är utanför Sverige på två år. Jag har sett i Facebook att andra personer rest till sydligare breddgrader nyligen. Det borde gå. På morgonen letade jag efter badbyxor men då hittade jag en tröja från tiden då jag jobbade på skärgårdskryssaren Idefjord på 1970-talet. 
  Jag kunde ha jobbat den här veckan för jag tror att jag packat färdigt. Men jag är ju ledig i alla fall. Jag sitter och läser och packar lite förstrött. Hur kommer jag att klara att resa med min sekundärprogressiva MS.
Idag lyssnade jag på en skiva med Kretisk folkmusik.
 
 En tröja från Kostertrafik.
 
* Glass på Trimfglass i Alingsås.
* Ringt närhälsan.
* Varit ute i bilen med den trasiga datorn.
 
 
 
Fritid, MS, Musik | |
Upp