Träffade flera bekanta på gymmet

Jag sov ända till halv sju. När jag klätt på mig körde jag till Ica i Alingsås och handlade mat för veckan. Det regnade men jag lyckades klara mig från de tvärsta regne t. Jag köpte med omeprasol för  jag hade ont i magen på natten.
 
Efter  att jag ätit frukost så körde jag till gymmet. Min pendlarkompis från Iran var där. Han satsar mest på hantelpress. Själv tränar jag hela kroppen. Jag borde kanske öka lite med hantelpressen men jag är för rädd att jag ska kantra och trilla av från bänken. På gymmet träffade jag gymFredrik, Kjell, en kvinna som varit utarbetad men nu tränar hon för fullt. Jag hälsade också på den vrålstarke "den tillfällige bussföraren".
 
När jag kom hem tog jag en glass och läste i "Konsulten som inte ville bada".
 
Jag lyssnade också på   Bobby Bland.  
 
Lyssnade på morgonyheterna där de intervjuade Nyamko Sabuni. Hon sa att Liberalerna skulle ta hjälp av Lars Lejonborg i valet. Det blir nog bra.
 
 
 
 
Fritid, Gymmet, MS, Musik | |
Upp