Kinamat och en present

På morgonen kom chefen Nora Astorga från centralenheten (Namnet är påhittat av ingen orsak alls egentligen, mer än att namnet förföljt mig som ett hjärnspöke den senaste tiden) och pratade om bibliotekets framtid.  Sonja är orolig, men för min del lever jag i sekunder så jag bekymrar mig inte så mycket

Annars har det varit vanligt biblioteksarbete med katalogisering och 2,5 timmar i informationen.

Benny hade ont lite varstans idag så han gick hem efter halva dagen. Vi tror han har ångest för att gå i pension. Stackars Benny, trist, vi har ju jobbat så länge tillsammans.

Åt lunch på Tai Shanghai. En söt lustig servitris som går och småpratar med sig själv medan hon bär ett lass med brickor.

Rättshaveristen satt på biblioteket hela dagen. Hon skrev målmedvetet på sina brev till olika myndigheter. Förresten har hon skickat en present till kungen på hans födelsedag.

Det spöregnade kallt när jag gick till gymet sedan.
Allmänt | |
Upp