Ny kollega

Det var riktigt vårlikt ute idag.

På jobbet höll jag mest på med några bokbeställningar av nya böcker. Skrev helt enkelt utgivningsår 2006 i LIBRIS och klassifikationen Oaa eftersom jag tyckte det behövdes lite nya sociologiböcker. Av de böckerna jag fick fram sökte jag vidare i bokhandlarna DAWSON och Adlibris för att få reda på lite om dem. Till slut fastnade jag för 5-6 böcker. Därefter gick jag ner till magasinet och hämtade upp gamla böcker. Det går ganska fort att ta hand om den sista "fickan" av böcker i kompakthyllorna eftersom de flesta är dupletter som kastas.

På eftermiddagen var Jeff där (namnet är påhittat från West Bromwich gamle anfallsstjärna Jeff Astle, utan någon speciell orsak alls). Jeff är trevlig tycker jag och vi har en hel del musik att prata om. Dock verkar han inte känna till The Allman brothers band.
Allmänt | |
Upp