Vår och nostalgi

I går tog vi en utflykt i solskenet och köpte blommor på Blomsterlandet. Vi tog även en sväng till Lidel och köpte korv och glass. Jag som inte kör så mycket tycker det är ganska roligt att köra runt med sommardäck på bilen och skinande sol.
Vårplantering

Kristina planterar Pelargoner


När jag kom hem så satte jag mig och lyssnade lite på 70-talspop på Youtube. Tyvärr har jag sålt de flesta LP-skivorna. Jag minns att jag köpte Down by the Jetty med Dr Feelgood i London i mitten på 70-talet, Ducks Deluxe och Brinsley Schwarz köpte jag på Runes i Falköping.

Familjen | |
#1 - - Johanna:

Ha en underbar dag! Titta gärna in på min blogg.

#2 - - jenny:

ha en bra dag!

#3 - - Gösta Lindborg:

Ack, ack- lyckliga och gifta män är attraktiva.

#4 - - Klas:

Bästa Gösta. Personligen tror det beror på att det är så många tjejer som använder blogg.se. Sedan är min blogg ganska ofarlig enkel blogg. Men att blogga är en sorts berusning. På Valborg skriver jag och dricker Ramlösavatten i stället för öl!

Upp