Ljus i Alingsås

På morgonen pratade jag en kvart med Gösta i telefon. Han hade blivit utskälld av en passagerare när han girade för att förhindra en krock med en backande lastbil.

  På förmiddagen handlade jag yoghurt och vatten. I fiskaffären köpte jag Kummel, Makrill och en fiskburgare. Det var molnigt men friskt ute.
  Hemma satt jag en timme och snyggade i all hast till min första hemsida .

 Upptäckte förra helgen att jag inte kunde logga in och snygga till den något. Idag tog jag tag i saken och tog i all hast bort länkar som inte ledde någon vart eller försvunna bilder. Trots allt ganska trevligt att ha kvar den gamla webbsidan.
 
I kväll ska min käraste släpa iväg mig på ljus i Alingsås .

Fritid | |
#1 - - Gösta Lindborg:

Tittade på din förnyade hemsida,Kina och , och ljus i Alingsås. Alingsås är en spånnande stad.

Upp