Första dagen med periodikaarbetet

Var ganska trött efter den sena kvällen igår.

En spännande dag när jag började med periodika. Jag kommer mest att hålla på med utländska periodika. Fick lite användning för att jag att jag läst ryska på ABF för flera år sedan. Om jag inte uppdaterar språket så glömmer jag det. Min kollega Staffan var en fantastiskt bra ciceron när jag skulle lära mig göra beståndsposter på tidskrifter.

   Tog en runda på gymmet efter jobbet. Berättade för personalen vad jag sett i fredags. Personalen sa att polisen visste vilka det var och har redan hämtat in dem. Roligt att Piff & Puff (jag kallar dem det) var tillbaka trots att de båda blivit bestulna på pengar. Personerna polisen haffat var samma grabbar som jag såg.



Jaipur
Hittade en bild från min och Kristinas resa till Jaipur i Indien 1998. Det var inte så lätt att ta sig över gatan.

 

 

Bibliotek | |
#1 - - FRIDAHCHARLOTTA:

Jääklar va folk:P

#2 - - FRIDAHCHARLOTTA:

**



precis :D lite kul sådär !! åh, tack:D

Upp